Πρόσφατα άρθρα

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας διοργανώνει μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (MA, 3 εξάμηνα) - Εξ Αποστάσεως".

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η προσέγγιση του Άξιον Εστί με ερευνητικό εργαλείο το ηρωοκεντρικό μοντέλο αφηγηματικής ανάλυσης που ανέδειξε η μακρά παράδοση συστηματικής ανάλυσης λογοτεχνικών έργων η οποία ξεκίνησε με τη μελέτη της δομής των ρωσικών παραμυθιών από τους Ρώσους φορμαλιστές στις αρχές του 20ου αιώνα και πέρασε αργότερα στους στρουκτουραλιστές και σημειολόγους θεωρητικούς της λογοτεχνίας.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Αξιολόγηση της ελληνόγλωσσης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εξωτερικού στην Ελλάδα

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

stuident Name: Joseph Watson Module Lecturer: Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps Date of Submission: 11/01/2016

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Ευαγγελία Καφφέ-Αλαούνε BIRZEIT UNIVERSITY Αγγλόφωνο Πανεπιστήμιο όπου διδάσκονται τα ν.ε

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

This essay examines that metaphor in the context of the political and war situation at the time Lysistrata was first performed. It considers traditional gender roles in the fifth-century Greek polis and Lysistrata’s inversion of those roles in her weaving analogy. Aristophanes’ comedic purpose in the weaving speech, in Lysistrata as a whole, and more generally across his corpus is examined. In addition, some observations are made about the sound pattern of Lysistrata’s speech and, in a personal argument, a speculative suggestion is advanced that the audience might have associated her cadences with the familiar rhythms of a domestic weaving loom.

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

«Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

This essay aims to examine the manner in which homoerotic love is expressed in Constantine Peter Cavafy’s erotic poetry.Initially, it will provide a brief introduction entailing contextual information. Subsequently, this essay will bestow an intricate analysis of his erotic poems, with a particular focus on elucidating recurrent themes pertaining tohomoerotic love. The analysis will explore both the formal and thematic constituents of Cavafy’s erotic poetry, accompanied by a pervading extraction of deeper meaning.This examination will be enhanced utilising relevant secondary literature. The primary source that consists of the poems to be discussed in this essay derives from a digital anthology that comprises Cavafy’s ‘Recognised’, ‘Denounced’, and ‘Hidden’ poems

 «Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

Hyperion or the hermit in Greece

Concept, dramaturgy and performance by Dimitra Kreps

Hyperion or the hermit in Greece

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

4ο Κορεατικό Συνέδριο για τον συγγραφέα Νίκο Καζαντζάκη στη Σεούλ

Αργυρώ Κασωτάκη - Γατοπούλου

Το 4ο Κορεατικό Συνέδριο για τον συγγραφέα Νίκο Καζαντζάκη στη Σεούλ με θέμα το βιβλίο του για τον Άγιο Φραγκίσκο της  Ασίζης  «Ο Φτωχούλης του Θεού».

 

Στις 19 Μαίου 2012 πραγματοποιήθηκε στη Σεούλ το 4ο Κορεατικό Συνέδριο για τον Έλληνα συγγραφέα Νίκο Καζαντζάκη με θέμα το βιβλίο του για τον άγιο Φραγκίσκο της  Ασίζης  «Ο Φτωχούλης του Θεού».  Το συνέδριο οργανώθηκε όπως κάθε χρόνο από τον πρόεδρο του Κορεατικοελληνικού Συνδέσμου και Πρόεδρο και καθηγητή του Τμήματος Ελληνικών Σπουδών του πανεπιστημίου Hankuk University of Foreign Studies  κ. Τζαεγόν- Άγγελο Γιου. Στο συνέδριο συμμετείχαν ο Σεβασμιότατος Επίσκοπος Κορέας και καθηγητής στο Τμήμα Ελληνικών Σπουδών κ. Αμβρόσιος Ζωγράφος, η αποσπασμένη φιλόλογος καθηγήτρια του Τμήματος Ελληνικών Σπουδών κ. Αργυρώ Κασωτάκη- Γατοπούλου και οι φοιτητές του Ελληνικού Τμήματος, τα μέλη του κορεατικού τμήματος της Διεθνούς Εταιρείας των Φίλων του Καζαντζάκη, κορεάτες καθηγητές λογοτεχνίας, κριτικοί, συγγραφείς και ποιητές, καλλιτέχνες και επιστήμονες διαφόρων ειδικοτήτων, αλλά και ιερωμένοι διαφόρων δογμάτων και εκκλησιών, ορθόδοξοι ιερείς, πάστορες, βουδιστές και καθολικοί μοναχοί. Οι ανακοινώσεις του συνεδρίου  είχαν θέματα συναφή με την ασκητική και θυσιαστική αντίληψη ζωής του Φραγκίσκου και τον τρόπο που ο Καζαντζάκης την ανέδειξε λογοτεχνικά. Η ανάγκη μιας βαθύτερης και  περισσότερο πνευματικής άρνησης του ανθρώπου απέναντι στην απληστία, την αναλγησία και την επιβαλλόμενη φτώχεια στους πιο αδύνατους, που χαρακτηρίζουν τις περί πλουτισμού αντιλήψεις στη σύγχρονη κοινωνικά οξυμένη εποχή της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, καθώς και η σημασία της αγάπης και του σεβασμού προς κάθε άνθρωπο και κάθε πλάσμα της φύσης συζητήθηκαν αναλυτικά στο συνέδριο.  Στο τέλος του συνεδρίου παρουσιάστηκαν δραματοποιημένα αποσπάσματα από το βιβλίο «Ο Φτωχούλης το Θεού» του Νίκου Καζαντζάκη από διακεκριμένους κορεάτες ηθοποιούς.

 

© 2012 Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας - Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα