Πρόσφατα άρθρα

«Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

This essay aims to examine the manner in which homoerotic love is expressed in Constantine Peter Cavafy’s erotic poetry.Initially, it will provide a brief introduction entailing contextual information. Subsequently, this essay will bestow an intricate analysis of his erotic poems, with a particular focus on elucidating recurrent themes pertaining tohomoerotic love. The analysis will explore both the formal and thematic constituents of Cavafy’s erotic poetry, accompanied by a pervading extraction of deeper meaning.This examination will be enhanced utilising relevant secondary literature. The primary source that consists of the poems to be discussed in this essay derives from a digital anthology that comprises Cavafy’s ‘Recognised’, ‘Denounced’, and ‘Hidden’ poems

 «Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας διοργανώνει μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (MA, 3 εξάμηνα) - Εξ Αποστάσεως".

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Ευαγγελία Καφφέ-Αλαούνε BIRZEIT UNIVERSITY Αγγλόφωνο Πανεπιστήμιο όπου διδάσκονται τα ν.ε

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Αξιολόγηση της ελληνόγλωσσης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εξωτερικού στην Ελλάδα

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Hyperion or the hermit in Greece

Concept, dramaturgy and performance by Dimitra Kreps

Hyperion or the hermit in Greece

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η προσέγγιση του Άξιον Εστί με ερευνητικό εργαλείο το ηρωοκεντρικό μοντέλο αφηγηματικής ανάλυσης που ανέδειξε η μακρά παράδοση συστηματικής ανάλυσης λογοτεχνικών έργων η οποία ξεκίνησε με τη μελέτη της δομής των ρωσικών παραμυθιών από τους Ρώσους φορμαλιστές στις αρχές του 20ου αιώνα και πέρασε αργότερα στους στρουκτουραλιστές και σημειολόγους θεωρητικούς της λογοτεχνίας.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

This essay examines that metaphor in the context of the political and war situation at the time Lysistrata was first performed. It considers traditional gender roles in the fifth-century Greek polis and Lysistrata’s inversion of those roles in her weaving analogy. Aristophanes’ comedic purpose in the weaving speech, in Lysistrata as a whole, and more generally across his corpus is examined. In addition, some observations are made about the sound pattern of Lysistrata’s speech and, in a personal argument, a speculative suggestion is advanced that the audience might have associated her cadences with the familiar rhythms of a domestic weaving loom.

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

stuident Name: Joseph Watson Module Lecturer: Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps Date of Submission: 11/01/2016

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

εθνική και φυλετική ιστορία/ η αυστραλιανή περίπτωση

Κυριακή Φραντζή

Το 2008 η αυστραλιανή κυβέρνηση, σε μια χειρονομία συμφιλίωσης, ζήτησε δημόσια συγγνώμη από τους πρώτους κατοίκους της χώρας για τη βίαιη αφομοίωση που επί αιώνες διαπράχθηκε εις βάρος τους εκ μέρους των λευκών αποίκων. Με τη ευκαιρία αυτή, το πολυπολιτισμικό δίκτυο SBS μετέδωσε φέτος την τηλεοπτική σειρά First Australians, στην οποία ιστορικοί, ακτιβιστές, διανοοούμενοι και καθημερινοί άνθρωποι–λευκοί και ιθαγενούς καταγωγής- διηγούνται την ιστορία ενός από τους αρχαιότερους πολιτισμούς του πλανήτη: από την μυθική του αρχή, την εισβολή των Βρεττανών αποίκων, τους αγώνες του για αναγνώριση και μέχρι τις μέρες μας. Η σειρά αυτή είναι ένα εξαιρετικό δείγμα παρουσίασης μιας εθνικής/φυλετικής υπόθεσης με σύγχρονο, δημιουργικό και προσιτό τρόπο.

Τα θέματα των εφτά επεισοδίων της σειράς έχουν ως εξής:

1. Ήρθαν για να μείνουν

2. Η θέλησή της να επιβιώσει

3. Ελευθερία για τη διάρκεια της ζωής μας

4. Δεν υπάρχει άλλος νόμος

5. Νοσηρό κυβερνητικό πείραμα

6. Δίκαιος διακανονισμός για μια μαύρη φυλή

7. Δεν είμαστε πια σκιές

και μπορεί να ανακτηθεί από το δικτυακό τόπο:

http://www.sbs.com.au/firstaustralians/index/index/epid/1

http://www.sbs.com.au/firstaustralians/index/index/epid/7

Είναι ενδιαφέρον να σημειώσει κανείς ότι τις τελευταίες δεκαετίες η αμφισβήτηση της Ιστορίας προέρχεται κυρίως από τις δυτικές κοινωνίες του πλανήτη, ενώ οι μεταποικιακές κοινωνίες αισθάνονται την ανάγκη όχι μόνο να έχουν μνήμη, αλλά το κυριότερο «ιστορίες» που περιλαμβάνουν το λόγο και την εμπειρία των απλών ανθρώπων(των «υποκειμένων» κατά την επιστημονική έρευνα), καθώς και της καθημερινής ζωής. Οι πυρκαγιές για παράδειγμα που σημειώθηκαν στην Αυστραλία τα τελευταία χρόνια έγιναν πολύ σύντομα αφορμή για καλιτεχνική δημιουργία και για ομαδική δημιουργική γραφή. Κεντρικό σημείο σ’ αυτές τις κινήσεις είναι η άποψη ότι η ζωντανή μνήμη έχει θεραπευτικό χαρακτήρα, και ότι η απώλεια κάθε είδους, έστω και σε συμβολικό επίπεδο, χρειάζεται να αναγνωρισθεί και να επαναδιεκδικηθεί. Σε έναν κόσμο χωρίς σταθερές όπου τα άτομα και οι συλλογικότητες αισθάνονται ότι αλλού πατάνε κι αλλού μπορούν να βρεθούν ανά πάσα στιγμή, η δημιουργία ασφαλών χώρων για να να ακουμπήσουν, να μοιραστούν και να επεξεργαστούν τις τραυματικές εμπειρίες τους γίνεται επιτακτική.

Στη φωτογραφία: Aboriginal Rock Art, Ubirr Art Site, Kakadu National Park, Australia. Πηγή:Thomas Schoch, http://www.retas.de/thomas/travel/australia2005/index.html, ανακτήθηκε από Wikipedia στις 3/12/2010.

© 2012 Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας - Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα