Πρόσφατα άρθρα

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας διοργανώνει μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (MA, 3 εξάμηνα) - Εξ Αποστάσεως".

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Hyperion or the hermit in Greece

Concept, dramaturgy and performance by Dimitra Kreps

Hyperion or the hermit in Greece

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

«Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

This essay aims to examine the manner in which homoerotic love is expressed in Constantine Peter Cavafy’s erotic poetry.Initially, it will provide a brief introduction entailing contextual information. Subsequently, this essay will bestow an intricate analysis of his erotic poems, with a particular focus on elucidating recurrent themes pertaining tohomoerotic love. The analysis will explore both the formal and thematic constituents of Cavafy’s erotic poetry, accompanied by a pervading extraction of deeper meaning.This examination will be enhanced utilising relevant secondary literature. The primary source that consists of the poems to be discussed in this essay derives from a digital anthology that comprises Cavafy’s ‘Recognised’, ‘Denounced’, and ‘Hidden’ poems

 «Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

This essay examines that metaphor in the context of the political and war situation at the time Lysistrata was first performed. It considers traditional gender roles in the fifth-century Greek polis and Lysistrata’s inversion of those roles in her weaving analogy. Aristophanes’ comedic purpose in the weaving speech, in Lysistrata as a whole, and more generally across his corpus is examined. In addition, some observations are made about the sound pattern of Lysistrata’s speech and, in a personal argument, a speculative suggestion is advanced that the audience might have associated her cadences with the familiar rhythms of a domestic weaving loom.

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

stuident Name: Joseph Watson Module Lecturer: Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps Date of Submission: 11/01/2016

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η προσέγγιση του Άξιον Εστί με ερευνητικό εργαλείο το ηρωοκεντρικό μοντέλο αφηγηματικής ανάλυσης που ανέδειξε η μακρά παράδοση συστηματικής ανάλυσης λογοτεχνικών έργων η οποία ξεκίνησε με τη μελέτη της δομής των ρωσικών παραμυθιών από τους Ρώσους φορμαλιστές στις αρχές του 20ου αιώνα και πέρασε αργότερα στους στρουκτουραλιστές και σημειολόγους θεωρητικούς της λογοτεχνίας.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Ευαγγελία Καφφέ-Αλαούνε BIRZEIT UNIVERSITY Αγγλόφωνο Πανεπιστήμιο όπου διδάσκονται τα ν.ε

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Αξιολόγηση της ελληνόγλωσσης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εξωτερικού στην Ελλάδα

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Ιλιάδα, το πρόγραμμα του συνεδρίου

kostasper writes, "Πρόγραμμα συνεδρίου στο Κάιρο με θέμα «Translation: Cultural interaction» (29 Μαΐου-1 Ιουνίου 2004)

Σημείωση:

Στο συνέδριο αυτό, εκτός από τα γενικά θεωρητικά ζητήματα που σχετίζονται με το θέμα του, παράλληλα συζητήθηκαν και τα θέματα που αφορούν τη νέα μετάφραση της Ιλιάδας στα αραβικά. Άλλωστε, αφορμή για την οργάνωση του συνεδρίου στάθηκε ακριβώς αυτό το γεγονός: Η έκδοση δαπάναις του Ανώτατου Συμβουλίου για τον Πολιτισμό της μετάφρασης της Ιλιάδας στα αραβικά μετά από 100 χρόνια από την πρώτη μετάφρασή της από τον Σουλεϊμάν Αλ Μπουστάνι. Σημειωτέον ότι, όπως δήλωσε ο επιμελητής της μετάφρασης, Dr Αhmed Atman, αυτή έγινε κατευθείαν από τα αρχαία ελληνικά για πρώτη φορά.


"

11 Ιουνίου 2004

Το πρόγραμμα



«Η Ιλιάδα διαχρονικά»

Συζήτηση για την έρευνα (29 Μαΐου-1 Ιουνίου 2004) στην αίθουσα Ανωτάτου Συμβουλίου για τον Πολιτισμό (Όπερα Καΐρου)



Σάββατο, 29 Μαΐου 2004

Πρόεδρος:Dr Moustafa Ilabadi

Ομιλητές-θέματα:

1)Ahmed Abouzed, «Ανθρωπολογική ανάγνωση της Ιλιάδας»

2)Loutfi Abdel Wahab, «Ο χρόνος της Ιλιάδας:Η αρχή και το τέλος»

3)Ishaak Ibed, «Η Ιλιάδα καθρέφτης της εποχής της»

4)Mohammed Issaidi Abdelghani, «Η Αίγυπτος στον Όμηρο»

5)Abu Al Yosr Farag, «Η Ιλιάδα και η γεωγραφική γνώση των Ελλήνων»



Κυριακή, 30 Μαΐου 2004

Πρόεδρος:Lutfi Abdel Wahab

Ομιλητές:

1)Moustafa Al Abaadi «Ο μύθος του νησιού Φάρος στην Οδύσσεια του Ομήρου και τα ίχνη του στην αρχαία ελληνική λογοτεχνία»

2)Fredy De Cruz «Οι μυθολογικές και τραγικές όψεις της ατέλειωτης ιστορίας (Η καταστροφή της πρωτεύουσας)»

3)Dr Mounira Karawan, «Ο μύθος του Αγαμέμνονα μεταξύ Επικής Ποίησης και Τραγωδίας»

4)Mohammed Hamdi Ibrahim, «Ο Όμηρος:Η διαχρονικότητα του χαρίσματος(ταλέντου) του Ομήρου»

5)Dr Ahmed Ashraf Farag, «Οι νοηματικές αξίες της αναφορικής πρότασης στην Ιλιάδα:Μελέτη στην επιστήμη του σύνθετου ύφους στον Όμηρο»



Δευτέρα,31 Μαΐου 2004

1)Στρογγυλή τράπεζα

Ομιλητές:Γνωστοί καθηγητές Πανεπιστημίου,ποιητές και διανούμενοι της Αιγύπτου.

(Στη συνέχεια o Πρόεδρος Mahmoud Amin El Alem)

Ομιλητές:

1)Dr Abdel Hamid Hawas, «Ο ποιητής του Χιλαλικού έπους και το ομηρικό πρόβλημα»

2) Alia Hanafi, «Ο Όμηρος στην αραβική λογοτεχνία»

3)Moustafa LabibAbdelghani, «Ο Όμηρος στις αραβικές πηγές»

4)Eman Al Zedin, «Η Ιλιάδα στον παγκόσμιο κινηματογράφο»



Τρίτη, 1 Ιουνίου 2004

Πρόεδρος: Ishaac Ibed

Ομιλητές:

1) Magda El Nawami, «Η Ιλιάδα στη Ρώμη»

2)Said Sadik, «Τα ομηρικά πρόσωπα στις κωμωδίες του Πλαύτου»

3)Maher Shafik Farid, «Η επίδραση της Ιλιάδας στην παγκόσμια λογοτεχνία: Ο Όμηρος μεταξύ Σέξπηρ και Όντεν»

4)Dr Yahia Abdallah, «Ο Όμηρος και ο Νίτσε για τη δογματική διαμεσολάβηση»

5)Mickey Kolk, «Η αναμέτρηση του πολέμου: Η αναμέτρηση των σορών των νεκρών από το Έπος και το Δράμα έως το μεταδραματικό θέατρο»



Λήξη





Κώστας Περτσούνης

© 2012 Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας - Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα