Πρόσφατα άρθρα

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας διοργανώνει μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (MA, 3 εξάμηνα) - Εξ Αποστάσεως".

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

This essay examines that metaphor in the context of the political and war situation at the time Lysistrata was first performed. It considers traditional gender roles in the fifth-century Greek polis and Lysistrata’s inversion of those roles in her weaving analogy. Aristophanes’ comedic purpose in the weaving speech, in Lysistrata as a whole, and more generally across his corpus is examined. In addition, some observations are made about the sound pattern of Lysistrata’s speech and, in a personal argument, a speculative suggestion is advanced that the audience might have associated her cadences with the familiar rhythms of a domestic weaving loom.

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Αξιολόγηση της ελληνόγλωσσης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εξωτερικού στην Ελλάδα

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

«Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

This essay aims to examine the manner in which homoerotic love is expressed in Constantine Peter Cavafy’s erotic poetry.Initially, it will provide a brief introduction entailing contextual information. Subsequently, this essay will bestow an intricate analysis of his erotic poems, with a particular focus on elucidating recurrent themes pertaining tohomoerotic love. The analysis will explore both the formal and thematic constituents of Cavafy’s erotic poetry, accompanied by a pervading extraction of deeper meaning.This examination will be enhanced utilising relevant secondary literature. The primary source that consists of the poems to be discussed in this essay derives from a digital anthology that comprises Cavafy’s ‘Recognised’, ‘Denounced’, and ‘Hidden’ poems

 «Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

stuident Name: Joseph Watson Module Lecturer: Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps Date of Submission: 11/01/2016

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

Hyperion or the hermit in Greece

Concept, dramaturgy and performance by Dimitra Kreps

Hyperion or the hermit in Greece

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Ευαγγελία Καφφέ-Αλαούνε BIRZEIT UNIVERSITY Αγγλόφωνο Πανεπιστήμιο όπου διδάσκονται τα ν.ε

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η προσέγγιση του Άξιον Εστί με ερευνητικό εργαλείο το ηρωοκεντρικό μοντέλο αφηγηματικής ανάλυσης που ανέδειξε η μακρά παράδοση συστηματικής ανάλυσης λογοτεχνικών έργων η οποία ξεκίνησε με τη μελέτη της δομής των ρωσικών παραμυθιών από τους Ρώσους φορμαλιστές στις αρχές του 20ου αιώνα και πέρασε αργότερα στους στρουκτουραλιστές και σημειολόγους θεωρητικούς της λογοτεχνίας.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Άσκηση για την παραγωγή γραπτού λόγου

Στο υλικό των ασκήσεων για τη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης προσθέσαμε μία ακόμη άσκηση που αφορά στη δεξιότητα της παραγωγής γραπτού λόγου. Πιο συγκεκριμένα, η άσκηση για τα "οργανωμένα πακέτα εκδρομών" εστιάζεται στην εμπέδωση από το μαθητή των συνδετικών λέξεων ή φράσεων που χρησιμοποιούμε στη διάρθρωση τόσο του γραπτού όσο και του προφορικού λόγου. Στην άσκηση, ζητάμε από το μαθητή να προχωρήσει στη σωστή διάρθρωση του κειμένου με βάση αυτές ακριβώς τις λέξεις-φράσεις που πρέπει να εντοπίσει αλλά και να χρησιμοποιήσει ανάλογα για να ανταποκριθεί. Θα μπορούσε κάποιος εδώ να παρατηρήσει πως η άσκηση αφορά και κατανόηση γραπτού λόγου αλλά ωστόσο προκρίνουμε την παραγωγή αυτών των λέξεων σε γραπτό λόγο. Αυτός είναι και ο λόγος που ζητάμε από το μαθητή να προσθέσει μια αρχική και μια τελική παράγραφο: να περάσει στην παραγωγή γραπτού λόγου έστω κι αν δεν χρειαστεί να χρησιμοποιήσει κάποιες από τις λέξεις που αποτελούν το σημείο αναφοράς της άσκησης. Αυτό γίνεται στην αμέσως επόμενη άσκηση (που θα προστεθεί μέσα στην εβδομάδα) όπου πρέπει να συμπληρωθεί πλέον το κείμενο με αυτές τις λέξεις. Όσο αφορά τώρα στον τρόπο που διδάσκουμε αυτό το αντικείμενο, θα δισκρίναμε δύο απλά στάδια. 1. Εντοπισμός του υλικού μέσα σε κείμενα που το αναδεικνύουν (διασκευασμένα για το σκοπό αυτό). 2. Ομαδοποίηση του υλικού σε πίνακα που ήδη έχουμε ετοιμάσει, όπου οι μαθητές καταγράφουν τις λέξεις-φράσεις του κειμένου και τις συμπληρώνουν με αντίστοιχες εναλλακτικές λέξεις-φράσεις (π.χ. [b]ωστόσο[/b], παρ' όλ' αυτά, από την άλλη...). Τέλος, πρέπει να παρατηρήσουμε πως αφού ολοκληρωθεί η ενότητα αυτή ένα σχετικά μικρό ποσοστό μόνο θα χρησιμοποιήσει αυτά που έμαθε. Η εφαρμογή των παραπάνω, όπως και κάθε ενότητας που διδάσκουμε και ελέγχουμε στη συνέχεια, απαιτεί επίμονη προσπάθεια στον τομέα της διόρθωσης του γραπτού λόγου. Η ανατροφοδότηση που δεχόμαστε πρέπει άμεσα να διοχετευτεί στους ίδιους τους μαθητές. Θα επιμείνουμε με άλλα λόγια και θα ζητήσουμε από το μαθητή, στο χρόνο που θα δώσουμε μέσα στην τάξη, να συμπληρώσει το κείμενό του με τις λέξεις που πρέπει ή και να το εμπλουτίσει εκεί που θα μπορούσε (αποφεύγοντας για παράδειγμα την επανάληψη του "επίσης" σε κάθε παράγραφο ή και πρόταση). Με άλλα λόγια, θα θέλαμε να κλείσουμε λέγοντας πως ασκήσεις σαν τη συγκεκριμένη που συζητάμε φέρνουν απλά σε επαφή το μαθητή με αυτό που επιλέγουμε. Η ανταπόκρισή του σ' αυτές δεν σημαίνει σε καμια περίπτωση πως η εικόνα αυτή θα μεταφερθεί και σε πιο "ουδέτερες" περιστάσεις όπου απλά το ζητούμενο θα είναι η παραγωγή γραπτού λόγου. Περιμένουμε τη γνώμη σας. Το υλικό στο οποίο αναφέρεται ο Νίκος Αμβράζης στο κείμενο αυτό, είναι προσβάσιμο μόνο αν είστε συνδεδεμένοι ως μέλη, όπως άλλωστε και όλα τα αρχεία που ανήκουν στην ενότητα "Λήψη Αρχείων". Αφού λοιπόν συνδεθείτε ως μέλη, επιλέξτε Λήψη Αρχείων -> Υποστηρικτικό Υλικό - > η ελληνική ως ξένη -> παραγωγή γραπτού ή δοκιμάστε να συνδεθείτε επιλέγοντας http://www.komvos.edu.gr/fryktories/modules.php?name=Downloads&d_op=view...

© 2012 Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας - Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα