Πρόσφατα άρθρα

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Ευαγγελία Καφφέ-Αλαούνε BIRZEIT UNIVERSITY Αγγλόφωνο Πανεπιστήμιο όπου διδάσκονται τα ν.ε

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Αξιολόγηση της ελληνόγλωσσης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εξωτερικού στην Ελλάδα

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Hyperion or the hermit in Greece

Concept, dramaturgy and performance by Dimitra Kreps

Hyperion or the hermit in Greece

«Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

This essay aims to examine the manner in which homoerotic love is expressed in Constantine Peter Cavafy’s erotic poetry.Initially, it will provide a brief introduction entailing contextual information. Subsequently, this essay will bestow an intricate analysis of his erotic poems, with a particular focus on elucidating recurrent themes pertaining tohomoerotic love. The analysis will explore both the formal and thematic constituents of Cavafy’s erotic poetry, accompanied by a pervading extraction of deeper meaning.This examination will be enhanced utilising relevant secondary literature. The primary source that consists of the poems to be discussed in this essay derives from a digital anthology that comprises Cavafy’s ‘Recognised’, ‘Denounced’, and ‘Hidden’ poems

 «Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η προσέγγιση του Άξιον Εστί με ερευνητικό εργαλείο το ηρωοκεντρικό μοντέλο αφηγηματικής ανάλυσης που ανέδειξε η μακρά παράδοση συστηματικής ανάλυσης λογοτεχνικών έργων η οποία ξεκίνησε με τη μελέτη της δομής των ρωσικών παραμυθιών από τους Ρώσους φορμαλιστές στις αρχές του 20ου αιώνα και πέρασε αργότερα στους στρουκτουραλιστές και σημειολόγους θεωρητικούς της λογοτεχνίας.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας διοργανώνει μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (MA, 3 εξάμηνα) - Εξ Αποστάσεως".

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

This essay examines that metaphor in the context of the political and war situation at the time Lysistrata was first performed. It considers traditional gender roles in the fifth-century Greek polis and Lysistrata’s inversion of those roles in her weaving analogy. Aristophanes’ comedic purpose in the weaving speech, in Lysistrata as a whole, and more generally across his corpus is examined. In addition, some observations are made about the sound pattern of Lysistrata’s speech and, in a personal argument, a speculative suggestion is advanced that the audience might have associated her cadences with the familiar rhythms of a domestic weaving loom.

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

stuident Name: Joseph Watson Module Lecturer: Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps Date of Submission: 11/01/2016

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

Aνάληψη διδακτικών καθηκόντων στη Μόσχα

Oι πρώτες εντυπώσεις από την πρώτη εβδομάδα διδασκαλίας της ελληνικής στη Μόσχα από τον Δημήτρη Κουγιουμτζόγλου

10 Σεπτεμβρίου 2007

Καλημέρα απο τη Μόσχα! Ονομάζομαι Κουγιουμτζόγλου Δημήτριος και έχω αναλάβει πλέον διδακτικά καθήκοντα, ως αποσπασμένος καθηγητής, στο Κρατικό Πανεπιστήμιο Διεθνών Σχέσεων Μόσχας και στο Παιδαγωγικό.

Το Πανεπιστήμιο Διεθνών σχέσεων προετοιμάζει σε διάφορα γνωστικά πεδία, -ιστορία, πολιτική, οικονομία, ξένες γλώσσες κ.λπ.- τους μελλοντικούς διπλωμάτες της Ρωσίας. Το τμήμα ελληνικής είμαι ενταγμένο στον Τομέα των Σπανίων Γλωσσών της Ευρώπης. Διδάσκει εδώ η καθηγήτρια κ. Ειρήνη Τόλστκοβα. Ο σκοπός της παρουσίας μου εδώ είναι η πρακτική άσκηση των φοιτητών στη γλώσσα επιλογής τους, δηλαδή τα ελληνικά, μέσα από επιλεγμένα κείμενα σχετικά με το αντικείμενο των σπουδών τους, διάλογο, ασκήσεις κ.α. Διδάσκω σε δύο επίπεδα, φοιτητές του 4ου και του 2ου έτους και σε τμήματα ολιγομελή. Σχεδόν όλοι οι φοιτητές έχουν επισκεφτεί την Ελλάδα μέσω του προγράμματος "Ιάσων" και έχουν παρακολουθήσει μαθήματα ελληνικών και στο Σχολείο Νέας Ελληνικής του Α.Π.Θ. Το επίπεδο γλωσσομάθειας, ιδιαίτερα των 4ετών, είναι πολύ καλό.

Στο Παιδαγωγικό Πανεπιστήμιο Μόσχας διδάσκουν τα ελληνικά τρεις τακτικές καθηγήτριες, ανάμεσα στις οποίες και η νεοελληνίστρια κ. Μαρίνα Ρίτοβα. Η πρακτική εξάσκηση των φοιτητών είναι και εδώ ο σκοπός της παρουσίας του Έλληνα καθηγητή. Οι φοιτητές του τμήματος μπορούν να απασχοληθούν στο μέλλον ως διερμηνείς, μεταφραστές ή μέλη του υπαλληλικού προσωπικού Προξενείων. Περισσότερα σε κάποιο μελλοντικό σημείωμα!

Δημήτρης Κουγιουμτζόγλου

© 2012 Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας - Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα