Πρόσφατα άρθρα

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Ευαγγελία Καφφέ-Αλαούνε BIRZEIT UNIVERSITY Αγγλόφωνο Πανεπιστήμιο όπου διδάσκονται τα ν.ε

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

«Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

This essay aims to examine the manner in which homoerotic love is expressed in Constantine Peter Cavafy’s erotic poetry.Initially, it will provide a brief introduction entailing contextual information. Subsequently, this essay will bestow an intricate analysis of his erotic poems, with a particular focus on elucidating recurrent themes pertaining tohomoerotic love. The analysis will explore both the formal and thematic constituents of Cavafy’s erotic poetry, accompanied by a pervading extraction of deeper meaning.This examination will be enhanced utilising relevant secondary literature. The primary source that consists of the poems to be discussed in this essay derives from a digital anthology that comprises Cavafy’s ‘Recognised’, ‘Denounced’, and ‘Hidden’ poems

 «Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας διοργανώνει μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (MA, 3 εξάμηνα) - Εξ Αποστάσεως".

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

stuident Name: Joseph Watson Module Lecturer: Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps Date of Submission: 11/01/2016

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η προσέγγιση του Άξιον Εστί με ερευνητικό εργαλείο το ηρωοκεντρικό μοντέλο αφηγηματικής ανάλυσης που ανέδειξε η μακρά παράδοση συστηματικής ανάλυσης λογοτεχνικών έργων η οποία ξεκίνησε με τη μελέτη της δομής των ρωσικών παραμυθιών από τους Ρώσους φορμαλιστές στις αρχές του 20ου αιώνα και πέρασε αργότερα στους στρουκτουραλιστές και σημειολόγους θεωρητικούς της λογοτεχνίας.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Hyperion or the hermit in Greece

Concept, dramaturgy and performance by Dimitra Kreps

Hyperion or the hermit in Greece

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

This essay examines that metaphor in the context of the political and war situation at the time Lysistrata was first performed. It considers traditional gender roles in the fifth-century Greek polis and Lysistrata’s inversion of those roles in her weaving analogy. Aristophanes’ comedic purpose in the weaving speech, in Lysistrata as a whole, and more generally across his corpus is examined. In addition, some observations are made about the sound pattern of Lysistrata’s speech and, in a personal argument, a speculative suggestion is advanced that the audience might have associated her cadences with the familiar rhythms of a domestic weaving loom.

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Αξιολόγηση της ελληνόγλωσσης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εξωτερικού στην Ελλάδα

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

Διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στο Cambridge

eleftheria writes, "Αγαπητοί συνάδελφοι σας χαιρετώ, είμαι αποσπασμένη στο Πανεπιστήμιο του Cambridge και τα εκεί καθήκοντά μου είναι:

Ελευθερία Λασθιωτάκη
"

12 Οκτωβρίου 2006

1.Διδασκαλία της γλώσσας, της γραμματικής, της κατανόησης κειμένου, της συνομιλίας και του γραπτού λόγου

2.Επίβλεψη της προόδου των φοιτητών μου με αναφορές

3.συμμετοχή στις εξετάσεις με σύνταξη κειμένων για το γραπτό μέρος, εύρεση θεμάτων για την προφορική εξέταση

4.Δημιουργία νέου διδακτικού υλικού, πχ ασκήσεις με τη χρήση Η/Υ και οπτικοακουστικό υλικό.



Τα επίπεδα που διδάσκω εγώ είναι δύο. Οι αρχάριοι, οι οποίοι προετοιμάζονται για το Certificate στο τέλος του χρόνου και οι προχωρημένοι οι οποίοι προετοίμαζονται για το diploma. Oπως καταλαβαίνετε εδω οι εξετάσεις διοργανώνονται από το Cambridge και μόνο.

Το βιβλίο που χρησιμοποιούμε είναι το Ελληνικά τώρα (και τους δύο τόμους) για τους πρωτοετείς. Στους δευτεροετείς και πιο προχωρημένους δε χρησιμοποιούμε βιβλίο αλλά υλικό είτε από past papers, είτε από άλλα βιβλία, εφημερίδες, περιοδικά κλπ για να καλύψουμε τα μαθήματα που κάνουμε, τα οποία είναι:

  • use of Greek,
  • review of grammar and,
  • conversation.

Κάνω 9 ώρες μάθημα την εβδομάδα, 4 στους πρωτοετείς, 3 στους δευτεροετείς και εχω και ένα τμήμα slow course με 2 ώρες τη βδομάδα. Σ'αυτό το τμήμα έρχεται όποιος θέλει από το Παν/μιο και μαθαίνει Ελληνικά σε σχετικά αργούς ρυθμούς.



Υπάρχει η δυνατότητα οπτικοακουστικού υλικού μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας, αλλά για να κάνω μια προβολή ταινίας πχ θα πρέπει να κλείσω αλλη αίθουσα και ώρα. Υπάρχουν δυσκολίες όσον αφορά στη δυνατότητα χρήσης των ηλεκτρονικών υπολογιστών για on line teaching, για τους γνωστούς λογους (έλλειψη χρόνου πχ μέσα σε 8 βδομάδες πρέπει να τελειώσουμε το ελληνικά τώρα 1+1 με 4 ώρες τη βδομάδα, θέλει ιδιαίτερη προετοιμασία: κλείσιμο αίθουσας, έλεγχο υπολογιστών και δικτυακού υλικού, κλπ). Ωστόσο ήδη ξεκίνησα την προετοιμασία για κάτι τέτοιο. Οταν κάνω τη διδασκαλία θα σας πω πως πήγε.

Mπορώ να κάνω χρήση όλων των καινουριων μεθόδων και ιστοσελίδων για τη διδασκαλία κυρίως με τους προχωρημένους. Είναι αρχή ακόμα αλλά σκοπεύω να τους κάνω ένα μάθημα για τα ηλεκτρονικά λεξικά, τα σώματα κειμένων και θα τους δώσω τις διευθύνσεις φιλογλωσσίας κλπ. Εχει πολύ ενδιαφέρον και για μένα αυτό, και οι συνάδελφοί μου εδώ φαίνεται να έχουν όρεξη για καινούριες μεθόδους οπότε πιστεύουμε να κάνουμε το μάθημα όσο πιο ενδιαφέρον γίνεται.

Υπάρχει υλικό στις φρυκτωρίες για μελλοντική χρήση και θα σας στείλω και δικό μου υλικό.Επειδή έχω apple computer δεν έχω ακόμα όλα τα fonts για να διαβάζω τα ελληνικά, και έτσι δεν μπορώ ακόμα να αξιοποιήσω υλικό που υπάρχει ήδη στις φρυκτωρίες.

Σε γενικές γραμμές είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένη από τη θέση αυτή, από τις συνθήκες εργασίες, ο D.Holton είναι πολύ συνεργάσιμος και με βοηθάει πολύ.



Εύχομαι σ' όλους τους συναδέλφους μια καλή και δημιουργική χρονιά.

© 2012 Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας - Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα