Πρόσφατα άρθρα

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Ευαγγελία Καφφέ-Αλαούνε BIRZEIT UNIVERSITY Αγγλόφωνο Πανεπιστήμιο όπου διδάσκονται τα ν.ε

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

«Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

This essay aims to examine the manner in which homoerotic love is expressed in Constantine Peter Cavafy’s erotic poetry.Initially, it will provide a brief introduction entailing contextual information. Subsequently, this essay will bestow an intricate analysis of his erotic poems, with a particular focus on elucidating recurrent themes pertaining tohomoerotic love. The analysis will explore both the formal and thematic constituents of Cavafy’s erotic poetry, accompanied by a pervading extraction of deeper meaning.This examination will be enhanced utilising relevant secondary literature. The primary source that consists of the poems to be discussed in this essay derives from a digital anthology that comprises Cavafy’s ‘Recognised’, ‘Denounced’, and ‘Hidden’ poems

 «Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας διοργανώνει μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (MA, 3 εξάμηνα) - Εξ Αποστάσεως".

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

stuident Name: Joseph Watson Module Lecturer: Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps Date of Submission: 11/01/2016

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

This essay examines that metaphor in the context of the political and war situation at the time Lysistrata was first performed. It considers traditional gender roles in the fifth-century Greek polis and Lysistrata’s inversion of those roles in her weaving analogy. Aristophanes’ comedic purpose in the weaving speech, in Lysistrata as a whole, and more generally across his corpus is examined. In addition, some observations are made about the sound pattern of Lysistrata’s speech and, in a personal argument, a speculative suggestion is advanced that the audience might have associated her cadences with the familiar rhythms of a domestic weaving loom.

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η προσέγγιση του Άξιον Εστί με ερευνητικό εργαλείο το ηρωοκεντρικό μοντέλο αφηγηματικής ανάλυσης που ανέδειξε η μακρά παράδοση συστηματικής ανάλυσης λογοτεχνικών έργων η οποία ξεκίνησε με τη μελέτη της δομής των ρωσικών παραμυθιών από τους Ρώσους φορμαλιστές στις αρχές του 20ου αιώνα και πέρασε αργότερα στους στρουκτουραλιστές και σημειολόγους θεωρητικούς της λογοτεχνίας.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Αξιολόγηση της ελληνόγλωσσης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εξωτερικού στην Ελλάδα

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Hyperion or the hermit in Greece

Concept, dramaturgy and performance by Dimitra Kreps

Hyperion or the hermit in Greece

Πανεπιστήμιο Simon Fraser, Καναδάς. Τα ελληνικά στο διαδίκτυο.

doraBC writes, "Πρόγραμμα για τη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας στο διαδίκτυο από την ερευνητική ομάδα του Προγράμματος Ελληνικών Σπουδών στο SFU.

Δώρα Αντωνακοπούλου
"

10 Μαΐου 2005

Στο πανεπιστήμιο Simon Fraser στο Βανκούβερ του Καναδά, η Ερευνητική Ομάδα του Προγράμματος Ελληνικών Σπουδών, στην οποία συμμετέχω ως υπεύθυνη σύνταξης περιεχομένου, σχεδίασε και δημιούργησε τον Νοήμονα Γλωσσικό Εκπαιδευτή (intelligent language tutor) «Οδυσσέα», ένα πρόγραμμα για την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας μέσω διαδικτύου. Το πρόγραμμα βασίζεται σε υψηλό βαθμό στην αλληλεπίδραση μεταξύ του χρήστη και του προγράμματος και είναι σχεδιασμένο για τη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας στο διαδίκτυο, αξιοποιώντας εξελιγμένη τεχνολογία και τις αρχές που διέπουν τη διαδικτυακή εκπαίδευση.

Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε τον περασμένο Αύγουστο και προς το παρόν χρησιμοποιείται από τους φοιτητές του μαθήματος GRK-110, Ελληνικά για Αρχάριους Ι ως εργαλείο μελέτης. Ο «Οδυσσέας» απευθύνεται σε άτομα που δεν γνωρίζουν καθόλου την ελληνική και μέσα από 12 ενότητες διδάσκει κατανόηση και παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου. Κάθε ενότητα χωρίζεται σε 5 μέρη: Κείμενο/α, γραμματική, λεξιλόγιο, στοιχεία πολιτισμού και ασκήσεις. Υπάρχουν επίσης δύο πρόχειρα διαγωνίσματα (μετά την 4η και μετά την 9η ενότητα), ένα ημιτελικό διαγώνισμα και ένα τελικό.

Αυτό που κάνει τον «Οδυσσέα» να διαφέρει από άλλα μαθήματα ελληνικών που προσφέρονται μέσω διαδικτύου, είναι ότι οι ασκήσεις που συνοδεύουν κάθε ενότητα ελέγχονται και βαθμολογούνται αυτόματα. Επιπλέον, το πρόγραμμα όχι μόνο δίνει τη σωστή απάντηση για κάθε ερώτηση ή εργασία, αλλά εξηγεί στο σπουδαστή το λόγο για τον οποίο η απάντησή του είναι λανθασμένη και του δίνει κάποιες ενδείξεις για να οδηγηθεί στη σωστή απάντηση. Για παράδειγμα, κάποιος σπουδαστής μπορεί να επιλέξει την κατάληξη -ο για τη λέξη «φίλος» όταν αυτή έχει θέση υποκειμένου στην πρόταση. Το πρόγραμμα τότε του δίνει την εξής ανατροφοδότηση: Λάθος. «Το -ο είναι κατάληξη της αιτιατικής πτώσης (του αντικειμένου). Εδώ χρειάζεσαι την ονομαστική ». Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αποτελεσματικότερη εκμάθηση της γραμματικής κατά τη διάρκεια της επίλυσης των ασκήσεων. Επίσης, το πρόγραμμα έχει τη δυνατότητα να καταγράφει την πρόοδο κάθε σπουδαστή και να του παρέχει εξατομικευμένη διδασκαλία, όταν αυτό είναι αναγκαίο. Για παράδειγμα, κάποιος μπορεί να έχει δυσκολίες στην επίλυση ασκήσεων που αφορούν τις καταλήξεις των ρημάτων και να παρουσίασε χαμηλή επίδοση στο ημιτελικό διαγώνισμα. Τότε, το λογισμικό του προγράμματος λέει στο σπουδαστή ότι η επίδοσή του ήταν κάτω από το μέσο όρο, και ότι θα πρέπει να επαναλάβει ορισμένα κεφάλαια της γραμματικής, ενώ, ταυτόχρονα, του δίνει μια ομάδα ασκήσεων για παραπάνω εξάσκηση στο αντικείμενο που τον δυσκολεύει.

Το πρόγραμμα έχει τη δυνατότητα να αποθηκεύει και να επεξεργάζεται τις πληροφορίες για την πρόοδο του σπουδαστή και το γεγονός αυτό επιτρέπει την πληρέστερη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο κάποιος μαθαίνει ελληνικά ως ξένη γλώσσα, και, συνεπώς, δίνει την δυνατότητα για τον σχεδιασμό αποτελεσματικότερων μεθόδων για τη διδασκαλία της γλώσσας.

Το πρόγραμμα δημιουργήθηκε από την Ερευνητική Ομάδα του Προγράμματος Ελληνικών Σπουδών με επιστημονική επιμέλεια του γλωσσολόγου Δρ. Παναγιώτη Παππά. Η Ερευνητική Ομάδα σχεδιάζει τη δημιουργία μαθημάτων τριών επιπλέον επιπέδων, έτσι ώστε οι σπουδαστές να έχουν πρόσβαση μέσω του διαδικτύου σε ισοδύναμο διετούς προγράμματος γλωσσικής διδασκαλίας. Ο «Οδυσσέας» πρόκειται να προσφερθεί ως ανεξάρτητο μάθημα από τη Σχολή Διά Βίου Εκπαίδευσης του SFU από τον Σεπτέμβριο του 2005.



Αντωνακοπούλου Θεοδώρα

Hellenic Studies

Simon Fraser University

Vancouver BC, Canada

© 2012 Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας - Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα