Πρόσφατα άρθρα

«Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

This essay aims to examine the manner in which homoerotic love is expressed in Constantine Peter Cavafy’s erotic poetry.Initially, it will provide a brief introduction entailing contextual information. Subsequently, this essay will bestow an intricate analysis of his erotic poems, with a particular focus on elucidating recurrent themes pertaining tohomoerotic love. The analysis will explore both the formal and thematic constituents of Cavafy’s erotic poetry, accompanied by a pervading extraction of deeper meaning.This examination will be enhanced utilising relevant secondary literature. The primary source that consists of the poems to be discussed in this essay derives from a digital anthology that comprises Cavafy’s ‘Recognised’, ‘Denounced’, and ‘Hidden’ poems

 «Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

This essay examines that metaphor in the context of the political and war situation at the time Lysistrata was first performed. It considers traditional gender roles in the fifth-century Greek polis and Lysistrata’s inversion of those roles in her weaving analogy. Aristophanes’ comedic purpose in the weaving speech, in Lysistrata as a whole, and more generally across his corpus is examined. In addition, some observations are made about the sound pattern of Lysistrata’s speech and, in a personal argument, a speculative suggestion is advanced that the audience might have associated her cadences with the familiar rhythms of a domestic weaving loom.

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας διοργανώνει μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (MA, 3 εξάμηνα) - Εξ Αποστάσεως".

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Αξιολόγηση της ελληνόγλωσσης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εξωτερικού στην Ελλάδα

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Ευαγγελία Καφφέ-Αλαούνε BIRZEIT UNIVERSITY Αγγλόφωνο Πανεπιστήμιο όπου διδάσκονται τα ν.ε

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

Hyperion or the hermit in Greece

Concept, dramaturgy and performance by Dimitra Kreps

Hyperion or the hermit in Greece

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η προσέγγιση του Άξιον Εστί με ερευνητικό εργαλείο το ηρωοκεντρικό μοντέλο αφηγηματικής ανάλυσης που ανέδειξε η μακρά παράδοση συστηματικής ανάλυσης λογοτεχνικών έργων η οποία ξεκίνησε με τη μελέτη της δομής των ρωσικών παραμυθιών από τους Ρώσους φορμαλιστές στις αρχές του 20ου αιώνα και πέρασε αργότερα στους στρουκτουραλιστές και σημειολόγους θεωρητικούς της λογοτεχνίας.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

stuident Name: Joseph Watson Module Lecturer: Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps Date of Submission: 11/01/2016

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

Οδηγώ και σου γράφω - Μαρία Ζουμπουλίδου

Διαβάστε το παρακάτω άρθρο και συμπληρώστε τις λέξεις που λείπουν από τον πίνακα. Δίπλα στην σωστή λέξη σημειώστε τον αντίστοιχο αριθμό.

Προσέξτε : υπάρχουν τρεις περιττές λέξεις.

 

Οδηγώ και σου ...γράφω

Το 63,7% των οδηγών της Αθήνας ταυτόχρονα με την οδήγηση στέλνει SMS

 

Είναι οι πιο πολυάσχολοι οδηγοί της Ευρώπης. Βρίσκονται πίσω από το τιμόνι και ταυτόχρονα στέλνουν μηνύματα στο κινητό τους τηλέφωνο, πίνουν, τρώνε, ορισμένοι δε από αυτούς βλέπουν ακόμα και τηλεόραση(!)

 

......................1........................ για όσους κινούνται στους δρόμους της Αθήνας-οι οποίοι ξεχώρισαν τόσο από τους υπόλοιπους οδηγούς της Ευρώπης όσο και από αυτούς της περιφέρειας εξαιτίας...της ετεροαπασχόλησής τους την ώρα της οδήγησης.

 

«Η κίνηση στους δρόμους, τα ...................2..................μποτιλιαρίσματα, οι αναμονές στις ουρές φαίνεται ότι κάνουν τους οδηγούς της Αθήνας να βαριούνται-και να αναζητούν άλλες ασχολίες. Αυτό, όμως, είναι επικίνδυνο. Το μόνο που επιτρέπει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας είναι το ραδιόφωνο, με χαμηλή .....................3......................και τη χρήση κινητού αυστηρά με ανοιχτή ακρόαση» αναφέρει ο συγκοινωνιολόγος, καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιά κ. Στράτος Παπαδημητρίου.

 

Η μεγαλύτερη .......................4......................των οδηγών του Λεκανοπεδίου είναι το κινητό τους τηλέφωνο. Το 87,5% από αυτούς δηλώνει ότι «οδηγεί και τηλεφωνεί χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα». Τα αντίστοιχα ποσοστά στη Ρώμη ήταν 51,2%, στο Παρίσι 48,1%, στο Λονδίνο 47%, στο Βερολίνο 44% και στις Βρυξέλλες 32,5%. «Αυτοί που χρησιμοποιούν κινητό τηλέφωνο κατά την οδήγηση είναι περισσότερο επικίνδυνοι ακόμα και από τους ....................5......................οδηγούς» επισημαίνει ωστόσο ο συγκοινωνιολόγος κ. Νότης Παρασκεύοπουλος.

« Ο χρόνος αντίδρασης, η τήρηση της απόστασης από το προπορευόμενο αυτοκίνητο και ο έλεγχος της ταχύτητας του αυτοκινήτου επηρεάζονται αρνητικά σε σημαντικό βαθμό και οδηγούν σε κακή ποιότητα οδήγησης». Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι το 63,7% των οδηγών της Αθήνας, σύμφωνα πάντα με τα ευρωπαϊκά στοιχεία, δηλώνει ότι ταυτόχρονα με την οδήγηση στέλνει γραπτά μηνύματα στο κινητό τηλέφωνο. Ακόμα και οι Ιταλοί, που ....................6....................οι αμέσως χειρότεροι οδηγοί από τους Έλληνες δήλωσαν ότι στέλνουν ..................7....................μηνύματα μόλις σε ποσοστό 3,2%.

 

Νέα επικίνδυνη μόδα θεωρείται και ......................8.....................τηλεόρασης στο αυτοκίνητο. Το 4,9% των οδηγών δήλωσε ότι μια φορά την εβδομάδα παρακολουθεί τηλεόραση και οδηγεί......................9................... Τα ποσοστά οδηγών στις υπόλοιπες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και στις υπόλοιπες περιοχές της χώρας που δηλώνουν ότι κάνουν κάτι παρόμοιο κυμαίνονται από 0,1% έως 1%.

 

Η Τροχαία πάντως δείχνει να μην αστειεύεται με την ...ιδιαιτερότητα αυτή των οδηγών της Αθήνας. Στην Αττική, μέσα σε ένα μόνο μήνα-τον Απρίλιο- δόθηκαν 832 κλήσεις σε οδηγούς που μιλούσαν στο κινητό, 620 σε άλλους που διάβαζαν εφημερίδα ή περιοδικό περιμένοντας να ανάψει το πράσινο φανάρι, ενώ 17 κλήσεις κόπηκαν επειδή οι οδηγοί έτρωγαν και έπιναν την ώρα που οδηγούσαν...

 

(Άρθρο του Χρήστου ΜΑΝΩΛΑ, Τα Νέα,σελ.Ν13, 1 Ιουνίου 2005)

πολύωρα

 

κίνδυνος

 

θεωρούνται

 

η παρακολούθηση

 

πρόκειται

 

ποσοστό

 

γραπτά

 

κυμαίνονται

 

ταυτόχρονα

 

μεθυσμένους

 

εξάρτηση

 

ένταση

 

· πολυάσχολος : Βρείτε την σημασία της λέξης από τα συνθετικά της μέρη. Συμπληρώστε τις παρακάτω προτάσεις με τις σύνθετες λέξεις που έχουν πρώτο συνθετικό το επίθετο πολυ- : πολύπλοκος, πολύγαμος, πολυεθνική, πολυλογάς, πολυκατοικία, πολυκοσμία, πολύξερος, πολύτεκνος, πολυτέλεια, πολύτιμος, πολύχρονος, πολύχρωμος, πολυάσχολος.

  1. Ο Γιώργος έχει οκτώ παιδιά και παίρνει επίδομα ως ......................................
  2. Παρόλο που είναι πάμπλουτος, ζει χωρίς ........................................σε ένα λιτό σπίτι.
  3. Μένω στον πέμπτο όροφο μιας ..............................................
  4. Η οικογένειά μου είναι ό,τι πιο ......................................έχω στον κόσμο.
  5. Σήμερα έχει τη γιορτή του και του ευχήθηκα να είναι ...................................
  6. Συνήθως φοράει ρούχα .....................................
  7. Αυτές τις μέρες υπάρχει ...................................στα καταστήματα λόγω των εκπτώσεων.
  8. Το πρόβλημα αυτό είναι ...................................και χρειάζεται πολλή σκέψη.
  9. Δεν έχει ελεύθερο χρόνο γιατί είναι ................................
  10. Ο Γιώργος μας εκνευρίζει μερικές φορές γιατί κάνει τον..............................
  11. Είναι δίδυμοι αλλά έχουν διαφορετικούς χαρακτήρες. Ο ένας είναι λιγομίλητος ενώ ο άλλος ..................................
  12. Είναι παντρεμένος με πέντε γυναίκες. Η θρησκεία του του επιτρέπει να είναι..................................
  13. Έχει πολλά προσόντα και είναι πολύγλωσσος. Γι αυτό βρήκε εύκολα δουλειά σε μια ..................................εταιρεία.

 

· Βρείτε τα αντίθετα των λέξεων : επικίνδυνο, επιτρέπει, χαμηλή, αρνητική

· Βάλτε στον πληθυντικό αριθμό τις λέξεις που είναι στον ενικό και αντίστροφα:

οι αναμονές στις ουρές =>

 

ιδιαίτερο πρόβλημα=>

 

χαμηλή ένταση =>

 

κακή ποιότητα

 

ανοιχτή ακρόαση =>

 

χειρότεροι οδηγοί=>

 

κινητό τηλέφωνο =>

 

γραπτά μηνύματα=>

 

· Παιχνίδι ρόλων

Θέμα Α :Διαφωνία με έναν αστυνομικό της Τροχαίας που σας δίνει κλήση γιατί οδηγούσατε μιλώντας στο κινητό...

Θέμα Β : Προσπαθείτε να πείσετε ένα φίλο σας ότι είναι άκρως επικίνδυνο να απασχολείται με κάτι άλλο την ώρα που οδηγεί.

Θέμα Γ : Ανταλλάσσετε την άποψή σας με ένα φίλο σας σχετικά με τον τρόπο οδήγησης στη χώρα σας.

· Γραμματική : Μελέτη των ρημάτων με κατάληξη -αίνω.

© 2012 Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας - Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα