Πρόσφατα άρθρα

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

stuident Name: Joseph Watson Module Lecturer: Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps Date of Submission: 11/01/2016

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Αξιολόγηση της ελληνόγλωσσης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εξωτερικού στην Ελλάδα

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η προσέγγιση του Άξιον Εστί με ερευνητικό εργαλείο το ηρωοκεντρικό μοντέλο αφηγηματικής ανάλυσης που ανέδειξε η μακρά παράδοση συστηματικής ανάλυσης λογοτεχνικών έργων η οποία ξεκίνησε με τη μελέτη της δομής των ρωσικών παραμυθιών από τους Ρώσους φορμαλιστές στις αρχές του 20ου αιώνα και πέρασε αργότερα στους στρουκτουραλιστές και σημειολόγους θεωρητικούς της λογοτεχνίας.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Hyperion or the hermit in Greece

Concept, dramaturgy and performance by Dimitra Kreps

Hyperion or the hermit in Greece

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

This essay examines that metaphor in the context of the political and war situation at the time Lysistrata was first performed. It considers traditional gender roles in the fifth-century Greek polis and Lysistrata’s inversion of those roles in her weaving analogy. Aristophanes’ comedic purpose in the weaving speech, in Lysistrata as a whole, and more generally across his corpus is examined. In addition, some observations are made about the sound pattern of Lysistrata’s speech and, in a personal argument, a speculative suggestion is advanced that the audience might have associated her cadences with the familiar rhythms of a domestic weaving loom.

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

«Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

This essay aims to examine the manner in which homoerotic love is expressed in Constantine Peter Cavafy’s erotic poetry.Initially, it will provide a brief introduction entailing contextual information. Subsequently, this essay will bestow an intricate analysis of his erotic poems, with a particular focus on elucidating recurrent themes pertaining tohomoerotic love. The analysis will explore both the formal and thematic constituents of Cavafy’s erotic poetry, accompanied by a pervading extraction of deeper meaning.This examination will be enhanced utilising relevant secondary literature. The primary source that consists of the poems to be discussed in this essay derives from a digital anthology that comprises Cavafy’s ‘Recognised’, ‘Denounced’, and ‘Hidden’ poems

 «Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας διοργανώνει μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (MA, 3 εξάμηνα) - Εξ Αποστάσεως".

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Ευαγγελία Καφφέ-Αλαούνε BIRZEIT UNIVERSITY Αγγλόφωνο Πανεπιστήμιο όπου διδάσκονται τα ν.ε

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

San Fransisco State University, εξετάσεις για τη γλώσσα III: A έτος - επίπεδο αρχαρίων (Λία Παπαδάκη)

MGS 151

Instructor:

Efthalia Papadaki

NAME:

Final Examination

Monday, May 21, 2007, 1:30 pm -4:00

pm

TEXT – EXPRESSION

Είναι Κυριακή μεσημέρι. Η Ρόνα,

η Χέδερ, ο Γκάρεθ, η Αλέξα, η

Στέισυ, ο Νίκος, η Αγιούμι και ο

Δαμιανός ετοιμάζονται να φάνε.

Χτυπάει το τηλέφωνο.

Ρόνα: Παρακαλώ; Τι θέλετε;

Νοσοκόμα: Γεια σας! Θέλω να

μιλήσω με τον Κύριο Κατς. Είμαι

απο την κλινική.

Ρόνα: Έρχεται.

Γκάρεθ: Ποιος είναι;

Ρόνα: Τηλεφωνούν απο την

κλινική. Χρειάζονται γιατρό.

Αλέξα: Κάθε βράδυ, κάτι

γίνεται.

Χέδερ: Ούτε τρώμε σαν

άνθρωποι.

Στέισυ: Γλυτώσαμε την επίσκεψη

που περιμένατε.

Νίκος: Στέισυ, μη μιλάς έτσι.

Αγιούμι: Το φαγητό είναι

έτοιμο. Έχουμε κρέας με

πατάτες.

Δαμιανός; Εγώ δεν τρώω κρέας

είμαι χορτοφάγος. Έχει φέτα;

Μόνα: Έχει και φέτα και σαλάτα,

ψωμί και κρασί.

Δαμιανός: Εντάξει τότε.

A1. Answer the following questions (avoid one word

sentences) (25 points)

  1. Τι μέρα είναι;
  2. Από πού τηλεφωνούν;
  3. Τι χρειάζονται;
  4. Τι λέει ο Νίκος στη Στέισυ;
  5. Γιατί δεν τρώει κρέας ο

    Δαμιανός;

VOCABULARY

A2. Chose the correct word (14 points)

1. .................... (ροκφόρ, νερό,

σαλάτα) παχαίνει.

2. Όταν ήμουν ..................

(νέος, κόκκινος, πλούσιος) έκανα

δίαιτα.

3. Μπαίνουν σ’ένα .................

(μπακάλικο, περίπτερο, μανάβικο)

κι αγοράζουν κρασιά, τυρί και

μεζέδες.

4. Δεν έχω χρήματα. Είμαι

................(πλούσιος, φτωχός,

χοντρός)

5. Θα πληρώσετε με

...............................; (τράπεζα,

πορτοφόλι, πιστωτική κάρτα)

6. Ο σολομός είναι

...................(λαχανικό, ψάρι,

τυρί)

7. Είναι πολλοί Αλβανοί

......................... (καθηγητές,

γιατροί, μετανάστες) στην

Αθήνα.

GRAMMAR

B1. Supply the right months and seasons (15 points)

  1. Τον Οκτώβριο

    , ............................ και

    ............................ είναι

    ............................

  2. ............................,

    ............................ και

    ............................είναι

    ............................

  3. ............................,

    ............................ και

    ............................ είναι

    ............................

  4. ............................,

    ............................ και

    ............................ είναι

    ............................

B2. Supply the correct form of the adjective (12

points)

  1. Μου αρέσει πολύ το

    ................... φαγητό (από την

    Κίνα)

  2. Η γιαγιά μου είναι ...................

    (από την Αγγλία)

  3. Οι φίλοι μου είναι ...................

    (από την Ιταλία)

  4. Η φέτα ένα ...................τυρί

    (από την Ελλάδα)

  5. Η γυναίκα του Φάνη είναι

    ...................(από τη Ρωσία)

  6. Το αυτοκίνητό μου είναι

    ................... (από την Αμερική)

  7. Ο Χασάν είναι................... (από

    την Τουρκία)

  8. Είναι πολλοί ................... (από

    την Κύπρο) στην Αγγλία.

  9. Ο καθηγητής μου είναι

    ................... (από την Ισπανία)

  10. Η Ελλάδα είναι ένα

    ...................κράτος (της

    Ευρώπης)

  11. Το ................... ποδόσφαιρο

    είναι πολύ καλό (από τη

    Γερμανία)

  12. Η Νικόλ είναι ................... (από

    την Γαλλία)

B3. Supply the correct forms of the verbs έχω,

είμαι, βλέπω, παρακαλώ, ξεχνώ,

κάνω, ακούω, τρώω, λέω, πάω. (10

points)

  1. ...................(εσείς)

    αδέρφια.

  2. ...................μουσική;
  3. ................... κρύο.
  4. ...................πολύ καλοί.
  5. ...................σινεμά;
  6. ...................(εσύ) τη μητέρα

    σου;

  7. Ο κύριος Γιάννης ...................

    πολύ.

  8. ...................(εγώ) τα κλειδιά

    μου.

  9. ...................(αυτοί) τους

    φίλους τους.

  10. Ο Κώστας................... τα νέα

    στη Μαρία.

B4. Use the correct form of the nouns (14 points)

1 ....................... (Νίκος)

είναι...................... (αδερφός)

της........................ (Μαρία) και

της...................... (Ελένη).

2. Βλέπω τις..........................

(φωτογραφία) του .........................

(κύριος) και .................. (κυρία)

Μαυράκη.

3. .......................... (δασκάλα) μου

έχει τρία ............... (παιδί)..

4. Σου αρέσουν.....................

(μελιτζάνα); Προτιμώ ..................

(κολοκύθι)

5. Την Κυριακή θα πάμε στην

.................(εκκλησία).

6. Έχω πολλά ...................(βιβλίο)

στο .....................(σπίτι)

B5.Use the aorist of the verbs Αγοράζω,

παίζω, ετοιμάζω, διαβάζω, γυρίζω,

νομίζω, αρχίζω, γλιτώνω, στρώνω,

χάνω (10 points)

  1. Χτες ................... γάλα και

    μακαρόνια.

  2. ................... στο μπάσκετ.
  3. Ο Γιάννης ...................το

    τραπέζι.

  4. ...................τις εξετάσεις.
  5. Στις 6.00 ................... το

    ποδόσφαιρο.

  6. ...................(εμείς) πολύ αργά

    χθες το βράδυ.

  7. ................... ότι δε θα

    έρθεις.

  8. ................... (εγώ) πολλά βιβλία

    αυτό το καλοκαίρι.

  9. Τα παιδιά ...................

    μπάλα.

  10. ................... πολλά γλυκά.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!

© 2012 Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας - Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα