Σχετικά με την κατανόηση προφορικού λόγου
Στη Λήψη Αρχείων, στην κατηγορία "υποστηρικτικό υλικό για την ελληνική ως ξένη", προστέθηκε μια εφαρμογή που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την δεξιότητα κατανόησης προφορικού λόγου. Πρόκειται για ένα βίντεο που αναφέρεται στις δυνατότητες και τον εξοπλισμό ενός νέου μοντέλου αυτοκινήτου. Μπορείτε να οδηγηθείτε στην ενότητα καταχώρισης του υποστηρικτικού υλικού και να επιλέξετε "Εξοπλισμός αυτοκινήτου" από τον ακόλουθο δεσμό (και μόνο αν είστε συνδεδεμένοι ως μέλη): http://www.komvos.edu.gr/fryktories/modules.php?name=Downloads&d_op=view... Σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλες τέτοιες καταχωρίσεις που ελπίζω να σας φανούν χρήσιμες ή να γίνουν αφορμή για συζήτηση. Με αφορμή το κείμενο της κας Κατσέλου, το οποίο αναφέρεται στην αξιολόγηση της παραγωγής και της κατανόησης του προφορικού λόγου, θα μπορούσε εδώ να συζητηθεί ο τρόπος διδασκαλίας της κατανόησης προφορικού. Πως προσεγγίζετε διδακτικά αυτή τη δεξιότητα; Ζητάτε από τους φοιτητές σας να μιλήσουν μεταξύ τους (οπότε αναφέρεστε ταυτόχρονα και στην κατανόηση και στην παραγωγή) ή χρησιμοποιείτε άλλου είδους κείμενα; (πχ τραγούδι, μαγνητοφωνημένα κείμενα, μικρά βίντεο, αποσπάσματα ταινιών...). Με τι κριτήριο επιλέγετε τα κείμενα αυτά; Λεξιλόγιο, θέμα, περίσταση επικοινωνίας;
- Εισέλθετε στο σύστημα για να υποβάλετε σχόλια